Problemen opgelost voor u het weet
Nieuwsoverzicht

Maak kennis met Ömer Sürer


dinsdag 29 oktober 2019

Pijl solutions bestaat uit een team gedreven techneuten. Geregeld stellen wij een medewerker aan u voor. Wat drijft onze mensen en wat doen ze precies?
Deze maand stellen wij u graag verder voor aan Ömer Sürer, servicedeskmedewerker bij ons bedrijf.

Ömer (1986) is sinds 3 maanden bij ons werkzaam als medewerker van de supportafdeling. Dagelijks staat hij telefonisch klanten te woord en lost allerhande ICT-problemen op. Van e-mailsupport tot vragen over King Business Software, Ömer helpt u met zijn jarenlange ervaring binnen de ICT. De kans is groot dat u hem al aan de lijn heeft gehad.

Van België naar het Westland

Meer dan elf jaar geleden vanuit Turkije naar Europa verhuisd voor de liefde, is Ömer aan de slag gegaan binnen de ICT. Voordat hij in ons bedrijf kwam werken, was hij in België jarenlang werkzaam als supportmedewerker op ICT-afdelingen van grote concerns. 5 maanden geleden is Ömer vanuit België verhuisd naar Kwintsheul, een plek die hem en zijn gezin uitstekend bevalt.

“ … In tegenstelling tot België, waar ik mijn buren niet eens kende, is het Westland heel vriendelijk. Hier kwamen mijn buren de eerste dag al aan de deur om ons welkom te heten … ”

Een hecht team

Dezelfde sfeer als die hij in het Westland opmerkte, viel hem ook bij ons op. Met korte lijnen en hecht team van leuke collega’s werkt iedereen samen om klanten zo goed mogelijk te helpen. Bij de vraag wat hij het leukste vindt aan zijn werk, antwoordt hij resoluut: “Mijn collega’s. Die kennen echt iedere klant en de omgeving die hij heeft draaien. Als ik er niet uitkom, schieten Peter en Arjan altijd te hulp. ”

Uitdaging in automatisering

Niet alleen in de variatie van ICT-problemen die hij tegenkomt, maar ook in automatisering vindt Ömer zijn uitdaging. Wekelijks werkt hij aan oplossingen die automatisch worden ingezet als onze monitoringssoftware een probleem ontdekt op de omgeving van een klant. Op deze manier helpt hij onze klanten door pro actief ICT-problemen inzichtelijk te maken en te verhelpen.

Openhartoperatie op afstand

De afgelopen maanden is Ömer een gepassioneerde ICT’er gebleken, die graag blijft leren en meedenkt om problemen te verhelpen én te voorkomen. Hij ziet de toekomst van ICT dan ook rooskleurig in;

“Ontwikkelingen gaan razendsnel. Neem bijvoorbeeld het supersnelle draadloze 5G-internet, waarmee het mogelijk wordt om – bij wijze van spreken – vanuit Amerika in Nederland een openhartoperatie uit te voeren. Dit internet is zo snel, dat er bijna geen tijdsverschil op de lijn komt. Dit zijn ontwikkelingen die ik heel leuk vind om te volgen.”

Blijven ontwikkelen

Snelle ontwikkelingen ziet hij als uitdaging en als kans om zich te blijven ontwikkelen. Niet voor niets is Ömer in zijn vrije tijd veel achter zijn PC te vinden om eigen projecten te programmeren. Tenminste, als zijn zoontje dit toelaat én er geen voetbal of snooker op tv is …

Reacties

Nieuwsbrieven

Editie #16: juni 2017
Uitfaseren ISDN telefoonlijnen + Windows 10 Creators Update + Onbeperkt mobiel in de EU

Editie #15: april 2017
Beveiligingslek Microsoft Office + Automatisch inlezen facturen + Collega Peter aan het woord.

Editie #14: maart 2017
Heeft u ICT vragen? - 247 Alarm Certificering - Smiemans Projecten over Pijl solutions  

Editie #13: februari 2017
Internet of Things - Magazijnautomatisering - Wat Pijl solutions voor u kan betekenen

Editie #12: januari 2017
Nieuwe eisen bewaarplicht digitale documenten - Collega Arjan van Munsteren aan het woord - Cloud-opslag OneDrive

Editie #11: december 2016
Eindejaarsbericht 2016: Pijlsolutions wenst u een sprankelend 2017!

Editie #10: november 2016
Een webshop starten voor uw bedrijf - 7 handige wachtwoord tips - Eerste King informatie-bijeenkomst succesvol

Editie #9: oktober 2016
ERP software voor uw bedrijf - BOM Group over Pijl solutions - VIDEO: Beter samenwerken met VAMO

Editie #8: september 2016
Ransomware: Gijzeling van uw PC of mobiel - Vooraankondiging informatiebijeenkomst - Hoe gebruikt u veilig mobiele apparaten?

Editie #7: juli 2016
Leer schadelijke e-mails herkennen - Melior over Pijl solutions - Nu ook zakelijk mobiel abonnementen

Editie #6: februari 2016
Nieuwe wetgeving rond Datalekken - Hoe zijn uw back-ups geregeld? - Nieuwe Partner Plink

Editie #5: november 2015
KPN ÉÉN wat is het? - Minder administratieve handelingen - Office 365 wat heeft u er aan?

Editie #4: september 2015
Windows 10, upgraden? - 10% werkt onveilig - Adobe Creative Cloud

Editie #3: juli 2015
Verbeterde dienstverlening - VOIP Smiemans Projecten - Volleybal Clinic

Editie #2: april 2015
Grip op het printerpark - WiFI verbeteren - Pijl steunt sport

Editie #1: maart 2015
King Experience - Norman Anti-virus verlengen? - Nieuwe website

Storingsnieuws

Bent u op zoek naar nieuws over storingen?
Bekijk u dan onze support pagina.

ICT beter inzetten voor uw bedrijf? Schrijf u in voor onze nieuwsbrief!