Problemen opgelost voor u het weet
Nieuwsoverzicht

Maak kennis met Ömer Sürer


dinsdag 29 oktober 2019

Pijl solutions bestaat uit een team gedreven techneuten. Geregeld stellen wij een medewerker aan u voor. Wat drijft onze mensen en wat doen ze precies?
Deze maand stellen wij u graag verder voor aan Ömer Sürer, servicedeskmedewerker bij ons bedrijf.

Ömer (1986) is sinds 3 maanden bij ons werkzaam als medewerker van de supportafdeling. Dagelijks staat hij telefonisch klanten te woord en lost allerhande ICT-problemen op. Van e-mailsupport tot vragen over King Business Software, Ömer helpt u met zijn jarenlange ervaring binnen de ICT. De kans is groot dat u hem al aan de lijn heeft gehad.

Van België naar het Westland

Meer dan elf jaar geleden vanuit Turkije naar Europa verhuisd voor de liefde, is Ömer aan de slag gegaan binnen de ICT. Voordat hij in ons bedrijf kwam werken, was hij in België jarenlang werkzaam als supportmedewerker op ICT-afdelingen van grote concerns. 5 maanden geleden is Ömer vanuit België verhuisd naar Kwintsheul, een plek die hem en zijn gezin uitstekend bevalt.

“ … In tegenstelling tot België, waar ik mijn buren niet eens kende, is het Westland heel vriendelijk. Hier kwamen mijn buren de eerste dag al aan de deur om ons welkom te heten … ”

Een hecht team

Dezelfde sfeer als die hij in het Westland opmerkte, viel hem ook bij ons op. Met korte lijnen en hecht team van leuke collega’s werkt iedereen samen om klanten zo goed mogelijk te helpen. Bij de vraag wat hij het leukste vindt aan zijn werk, antwoordt hij resoluut: “Mijn collega’s. Die kennen echt iedere klant en de omgeving die hij heeft draaien. Als ik er niet uitkom, schieten Peter en Arjan altijd te hulp. ”

Uitdaging in automatisering

Niet alleen in de variatie van ICT-problemen die hij tegenkomt, maar ook in automatisering vindt Ömer zijn uitdaging. Wekelijks werkt hij aan oplossingen die automatisch worden ingezet als onze monitoringssoftware een probleem ontdekt op de omgeving van een klant. Op deze manier helpt hij onze klanten door pro actief ICT-problemen inzichtelijk te maken en te verhelpen.

Openhartoperatie op afstand

De afgelopen maanden is Ömer een gepassioneerde ICT’er gebleken, die graag blijft leren en meedenkt om problemen te verhelpen én te voorkomen. Hij ziet de toekomst van ICT dan ook rooskleurig in;

“Ontwikkelingen gaan razendsnel. Neem bijvoorbeeld het supersnelle draadloze 5G-internet, waarmee het mogelijk wordt om – bij wijze van spreken – vanuit Amerika in Nederland een openhartoperatie uit te voeren. Dit internet is zo snel, dat er bijna geen tijdsverschil op de lijn komt. Dit zijn ontwikkelingen die ik heel leuk vind om te volgen.”

Blijven ontwikkelen

Snelle ontwikkelingen ziet hij als uitdaging en als kans om zich te blijven ontwikkelen. Niet voor niets is Ömer in zijn vrije tijd veel achter zijn PC te vinden om eigen projecten te programmeren. Tenminste, als zijn zoontje dit toelaat én er geen voetbal of snooker op tv is …

Reacties

Nieuwsbrieven

Algemene Nieuwsbrief #49 Februari 2023
PowerBI is de toekomst, het gebruik van SharePoint en de belangen van een sterke tweestapsverificatie.

Algemene Nieuwsbrief #48 December 2022
Een terugblik van Arno Duijvestijn, Cybersecurity anno 2023 en Pijl in een nieuw jasje!

KING Nieuwsbrief: #47 November 2022
Is uw bedrijfssoftware toekomstbestendig?

Nieuwsflits: Maak kennis met Jeffrey Persoon!
Onze nieuwe software consultant bij Pijl solutions

Algemene Nieuwsbrief #46 Oktober 2022
Alles over de "onzichtbare muur", personeelstekorten en De Hek Online!

Algemene Nieuwsbrief #45 Juli 2022
Een mooie klantencase, het digitale nalatenschap & meer!

KING Finance & Accountancy April 2022
Automatiseer uw administratie met KING Finance en KING Accountancy

Algemene Nieuwsbrief #43 Maart 2022
Cyber Awareness-sessies, het beveiligen van uw voordeur & meer

Algemene Nieuwsbrief #42 December 2021
Fijne feestdagen, en op naar een virusvrij 2022!

Algemene Nieuwsbrief #41 November 2021

KING Software: Passend maatwerk voor elke branche

Algemene Nieuwsbrief #40 Augustus 2021
ICT & Duurzaamheid: Hoe kunnen we samen verduurzamen?

Algemene Nieuwsbrief #39 Juli 2021
Groei door ICT: hoe en waarom?

Cybersecurity Nieuwsbrief #38 April 2021
Cyberrisico's anno 2021 - Dit doet u ertegen! (3 basistips)

Algemene Nieuwsbrief #37 Februari 2021

Windows updates, OneDrive for Business, het nieuwe Microsoft Edge

Algemene Nieuwsbrief #36 November 2020
4G Back-up, De PS-wachtwoordmanager & Zakelijke TV

Algemene Nieuwsbrief #35 September 2020
Een terugblik op Corona, apparatuur video-vergaderen en thuiswerkadvies

Algemene Nieuwsbrief #34 Juni 2020
De King Software Special 

Algemene Nieuwsbrief #33 April 2020
Microsoft 365 & Teams Extra Veilig Internet, Cybercrime en e-mailbeveiliging

Algemene Nieuwsbrief #32 Februari 2020
Beheerde back-upservice van Pijl solutions Voorkom virussen en verlies van bestanden

Algemene Nieuwsbrief #31 December 2019
Hoe veilig is uw website of webshop? Doe nu de scan!

Algemene Nieuwsbrief #30 Oktober 2019
Ontvang nu Tikkie-betalingen met King Krijg sneller betaald en verbeter uw cashflow

Algemene Nieuwsbrief #29 Augustus 2019
Pro Actief Beheer Preventief onderhoud en bewaking van uw IT

Algemene Nieuwsbrief #28 Juni 2019
Inzicht in telefonische communicatie Realtime inzicht met HIP Reporter

Algemene Nieuwsbrief #27 April 2019
Microsoft stopt ondersteuning Windows 7 Ook ondersteuning Windows server 2008 en Exchange 2010 stopt

 

Storingsnieuws

Bent u op zoek naar nieuws over storingen?
Bekijk u dan onze support pagina.

ICT beter inzetten voor uw bedrijf? Schrijf u in voor onze nieuwsbrief!