Problemen opgelost voor u het weet
Nieuwsoverzicht

Inzicht in telefonische communicatie met HIP Reporter


maandag 24 juni 2019

Met de komst van Hosted Telefonie, Vast Mobiel integratie en het uitfaseren van traditionele telefoonlijnen bellen steeds meer bedrijven via het internet. Dit biedt aan deze bedrijven veel mogelijkheden om dienstverlening en klantcontact te verbeteren. Doordat er via het internet wordt gebeld, kunt u uw telefonisch contact monitoren en achteraf analyseren. Zo krijgt u inzicht in hoe u klanten beter kunt helpen. Analyse-tool HIP Reporter biedt hierin uitkomst!

Inzicht in klantcontact met HIP Reporter

HIP Reporter is een analyse-tool waarmee inzichtelijk gemaakt wordt hoe uw bedrijf met telefonische communicatie omgaat. HIP Reporter analyseert alle inkomende gesprekken en biedt inzicht in onder andere het aantal telefoongesprekken, gemiste oproepen, welke klanten nog niet zijn teruggebeld en de gemiddelde gespreksduur.

Middels deze inzichten kunt u veranderingen doorvoeren die het klantcontact en daarmee uw service verbeteren. Bijvoorbeeld wanneer het aantal gemiste oproepen van een medewerker relatief hoog is. Met dit verkregen inzicht kunt u in overleg gaan met uw medewerker en hier acties op ondernemen die het aantal beantwoorde telefoongesprekken bevorderen.

Verhoog effectiviteit van binnen- en buitendienst

U kunt zich voorstellen dat de effectiviteit van uw binnendienst zo sterk verbetert. Maar denkt u bijvoorbeeld ook aan vertegenwoordigers die de hele dag onderweg zijn. Deze medewerkers zijn veel op afspraak en de kans op gemiste oproepen is groot. Met Vast Mobiel integratie is het mogelijk om de mobiele nummers van deze medewerkers te monitoren. Mocht uit de analyse blijken dat vertegenwoordigers veel gemiste oproepen hebben, kunt u laten instellen dat oproepen na een aantal keer overgaan worden doorgeschakeld naar de binnendienst.

Ook de beschikbaarheid en effectiviteit van individuele medewerkers, interne gesprekken tussen collega’s en nog veel meer informatie is beschikbaar in meer dan honderd standaard communicatierapporten. Deze rapporten helpen u om uw bereikbaarheid te verbeteren en interne efficiëntie te verhogen.

Geen extra hardware nodig

Omdat HIP Reporter gekoppeld is aan een telefooncentrale in de Cloud is het aanschaffen van extra hardware niet aan de orde. Alle informatie komt binnen in een dashboard waar één of meerdere supervisors toegang tot hebben. Wie er toegang heeft tot het dashboard bepaalt u volledig. De user-interface van Reporter is intuïtief en de vele realtime rapporten zijn direct inzichtelijk op elk apparaat. Daarnaast is het gemakkelijk om specifieke gegevens met één druk op de knop te downloaden als PDF-bestand.

Wilt u meer weten over HIP Reporter? Laat u informeren door onze specialist over de mogelijkheden voor uw bedrijf en neem contact met ons op.

Nieuwsbrieven

Editie #16: juni 2017
Uitfaseren ISDN telefoonlijnen + Windows 10 Creators Update + Onbeperkt mobiel in de EU

Editie #15: april 2017
Beveiligingslek Microsoft Office + Automatisch inlezen facturen + Collega Peter aan het woord.

Editie #14: maart 2017
Heeft u ICT vragen? - 247 Alarm Certificering - Smiemans Projecten over Pijl solutions  

Editie #13: februari 2017
Internet of Things - Magazijnautomatisering - Wat Pijl solutions voor u kan betekenen

Editie #12: januari 2017
Nieuwe eisen bewaarplicht digitale documenten - Collega Arjan van Munsteren aan het woord - Cloud-opslag OneDrive

Editie #11: december 2016
Eindejaarsbericht 2016: Pijlsolutions wenst u een sprankelend 2017!

Editie #10: november 2016
Een webshop starten voor uw bedrijf - 7 handige wachtwoord tips - Eerste King informatie-bijeenkomst succesvol

Editie #9: oktober 2016
ERP software voor uw bedrijf - BOM Group over Pijl solutions - VIDEO: Beter samenwerken met VAMO

Editie #8: september 2016
Ransomware: Gijzeling van uw PC of mobiel - Vooraankondiging informatiebijeenkomst - Hoe gebruikt u veilig mobiele apparaten?

Editie #7: juli 2016
Leer schadelijke e-mails herkennen - Melior over Pijl solutions - Nu ook zakelijk mobiel abonnementen

Editie #6: februari 2016
Nieuwe wetgeving rond Datalekken - Hoe zijn uw back-ups geregeld? - Nieuwe Partner Plink

Editie #5: november 2015
KPN ÉÉN wat is het? - Minder administratieve handelingen - Office 365 wat heeft u er aan?

Editie #4: september 2015
Windows 10, upgraden? - 10% werkt onveilig - Adobe Creative Cloud

Editie #3: juli 2015
Verbeterde dienstverlening - VOIP Smiemans Projecten - Volleybal Clinic

Editie #2: april 2015
Grip op het printerpark - WiFI verbeteren - Pijl steunt sport

Editie #1: maart 2015
King Experience - Norman Anti-virus verlengen? - Nieuwe website

Storingsnieuws

Bent u op zoek naar nieuws over storingen?
Bekijk u dan onze support pagina.

ICT beter inzetten voor uw bedrijf? Schrijf u in voor onze nieuwsbrief!