Problemen opgelost voor u het weet
Nieuwsoverzicht

Collega aan het woord; Peter Noordam


woensdag 26 april 2017

Pijl solutions bestaat uit een team gedreven medewerkers. Regelmatig stellen wij een collega aan u voor. Wat drijft onze mensen en wat doen ze precies?
In deze editie laten wij u graag kennis maken met Peter Noordam, onze service manager.

 

Peter Noordam Geboren Westlander, die u vast weleens heeft gesproken.

Peter heeft u als service manager vast weleens aan de lijn óf over de vloer gehad. Een aantal dagen per week is hij te vinden bij onze vaste klanten voor netwerkbeheer en systeemonderhoud. De rest van de week bevindt hij zich op kantoor voor remote-support en –beheer van uw ICT-systemen.

Aankomende juni is Peter 16 jaar bij Pijl solutions in dienst. Na zijn afstuderen is hij eerst begonnen bij een automatiseerder in Gorinchem. Na een korte tijd wisselde hij van baan en zocht de geboren Westlander een IT-bedrijf in de buurt. Zo was Pijl solutions snel gevonden.

 

“Wat daarna te wachten staat, is altijd een verrassing.”

Een belangrijk aspect van zijn werk vindt Peter de afwisseling. Van advies tot problemen oplossen en vooruitdenken om systemen optimaal te laten functioneren. Hierin vindt hij iedere dag een nieuwe uitdaging. Het enige wat op een dag zeker is, is dat hij ‘s morgens een uurtje in de auto zit vanuit Utrecht. Wat daarna te wachten staat, is altijd een verrassing. Belangrijke kenmerken van deze service manager zijn dan ook zijn probleemoplossend vermogen, zijn proactief handelen en klantgericht denken.

Als de werkdag erop zit en als hij geen tijd met zijn gezin spendeert, is Peter nog steeds in de weer met “support en onderhoud”, namelijk van zijn grote hobby “de Koi karper”. De uitgebreide techniek die bij het houden van deze Japanse juwelen komt kijken doet denken aan het werk dat hij bij Pijl solutions verricht; Rekening houden met talloze factoren om een optimale omgeving te creëren en te behouden. Nooit hetzelfde, altijd een uitdaging.

Reacties

Nieuwsbrieven

Algemene Nieuwsbrief #40 Augustus 2021
ICT & Duurzaamheid: Hoe kunnen we samen verduurzamen?

Algemene Nieuwsbrief #39 Juli 2021
Groei door ICT: hoe en waarom?

Cybersecurity Nieuwsbrief #38 April 2021
Cyberrisico's anno 2021 - Dit doet u ertegen! (3 basistips)

Algemene Nieuwsbrief #37 Februari 2021

Windows updates, OneDrive for Business, het nieuwe Microsoft Edge

Algemene Nieuwsbrief #36 November 2020
4G Back-up, De PS-wachtwoordmanager & Zakelijke TV

Algemene Nieuwsbrief #35 September 2020
Een terugblik op Corona, apparatuur video-vergaderen en thuiswerkadvies

Algemene Nieuwsbrief #34 Juni 2020
De King Software Special 

Algemene Nieuwsbrief #33 April 2020
Microsoft 365 & Teams Extra Veilig Internet, Cybercrime en e-mailbeveiliging

Algemene Nieuwsbrief #32 Februari 2020
Beheerde back-upservice van Pijl solutions Voorkom virussen en verlies van bestanden

Algemene Nieuwsbrief #31 December 2019
Hoe veilig is uw website of webshop? Doe nu de scan!

Algemene Nieuwsbrief #30 Oktober 2019
Ontvang nu Tikkie-betalingen met King Krijg sneller betaald en verbeter uw cashflow

Algemene Nieuwsbrief #29 Augustus 2019
Pro Actief Beheer Preventief onderhoud en bewaking van uw IT

Algemene Nieuwsbrief #28 Juni 2019
Inzicht in telefonische communicatie Realtime inzicht met HIP Reporter

Algemene Nieuwsbrief #27 April 2019
Microsoft stopt ondersteuning Windows 7 Ook ondersteuning Windows server 2008 en Exchange 2010 stopt

 

Storingsnieuws

Bent u op zoek naar nieuws over storingen?
Bekijk u dan onze support pagina.

ICT beter inzetten voor uw bedrijf? Schrijf u in voor onze nieuwsbrief!