Problemen opgelost voor u het weet
Nieuwsoverzicht

Collega aan het woord; Peter Noordam


woensdag 26 april 2017

Pijl solutions bestaat uit een team gedreven medewerkers. Regelmatig stellen wij een collega aan u voor. Wat drijft onze mensen en wat doen ze precies?
In deze editie laten wij u graag kennis maken met Peter Noordam, onze service manager.

 

Peter Noordam Geboren Westlander, die u vast weleens heeft gesproken.

Peter heeft u als service manager vast weleens aan de lijn óf over de vloer gehad. Een aantal dagen per week is hij te vinden bij onze vaste klanten voor netwerkbeheer en systeemonderhoud. De rest van de week bevindt hij zich op kantoor voor remote-support en –beheer van uw ICT-systemen.

Aankomende juni is Peter 16 jaar bij Pijl solutions in dienst. Na zijn afstuderen is hij eerst begonnen bij een automatiseerder in Gorinchem. Na een korte tijd wisselde hij van baan en zocht de geboren Westlander een IT-bedrijf in de buurt. Zo was Pijl solutions snel gevonden.

 

“Wat daarna te wachten staat, is altijd een verrassing.”

Een belangrijk aspect van zijn werk vindt Peter de afwisseling. Van advies tot problemen oplossen en vooruitdenken om systemen optimaal te laten functioneren. Hierin vindt hij iedere dag een nieuwe uitdaging. Het enige wat op een dag zeker is, is dat hij ‘s morgens een uurtje in de auto zit vanuit Utrecht. Wat daarna te wachten staat, is altijd een verrassing. Belangrijke kenmerken van deze service manager zijn dan ook zijn probleemoplossend vermogen, zijn proactief handelen en klantgericht denken.

Als de werkdag erop zit en als hij geen tijd met zijn gezin spendeert, is Peter nog steeds in de weer met “support en onderhoud”, namelijk van zijn grote hobby “de Koi karper”. De uitgebreide techniek die bij het houden van deze Japanse juwelen komt kijken doet denken aan het werk dat hij bij Pijl solutions verricht; Rekening houden met talloze factoren om een optimale omgeving te creëren en te behouden. Nooit hetzelfde, altijd een uitdaging.

Reacties

Nieuwsbrieven

Editie #16: juni 2017
Uitfaseren ISDN telefoonlijnen + Windows 10 Creators Update + Onbeperkt mobiel in de EU

Editie #15: april 2017
Beveiligingslek Microsoft Office + Automatisch inlezen facturen + Collega Peter aan het woord.

Editie #14: maart 2017
Heeft u ICT vragen? - 247 Alarm Certificering - Smiemans Projecten over Pijl solutions  

Editie #13: februari 2017
Internet of Things - Magazijnautomatisering - Wat Pijl solutions voor u kan betekenen

Editie #12: januari 2017
Nieuwe eisen bewaarplicht digitale documenten - Collega Arjan van Munsteren aan het woord - Cloud-opslag OneDrive

Editie #11: december 2016
Eindejaarsbericht 2016: Pijlsolutions wenst u een sprankelend 2017!

Editie #10: november 2016
Een webshop starten voor uw bedrijf - 7 handige wachtwoord tips - Eerste King informatie-bijeenkomst succesvol

Editie #9: oktober 2016
ERP software voor uw bedrijf - BOM Group over Pijl solutions - VIDEO: Beter samenwerken met VAMO

Editie #8: september 2016
Ransomware: Gijzeling van uw PC of mobiel - Vooraankondiging informatiebijeenkomst - Hoe gebruikt u veilig mobiele apparaten?

Editie #7: juli 2016
Leer schadelijke e-mails herkennen - Melior over Pijl solutions - Nu ook zakelijk mobiel abonnementen

Editie #6: februari 2016
Nieuwe wetgeving rond Datalekken - Hoe zijn uw back-ups geregeld? - Nieuwe Partner Plink

Editie #5: november 2015
KPN ÉÉN wat is het? - Minder administratieve handelingen - Office 365 wat heeft u er aan?

Editie #4: september 2015
Windows 10, upgraden? - 10% werkt onveilig - Adobe Creative Cloud

Editie #3: juli 2015
Verbeterde dienstverlening - VOIP Smiemans Projecten - Volleybal Clinic

Editie #2: april 2015
Grip op het printerpark - WiFI verbeteren - Pijl steunt sport

Editie #1: maart 2015
King Experience - Norman Anti-virus verlengen? - Nieuwe website

Storingsnieuws

Bent u op zoek naar nieuws over storingen?
Bekijk u dan onze support pagina.

ICT beter inzetten voor uw bedrijf? Schrijf u in voor onze nieuwsbrief!