Problemen opgelost voor u het weet
Nieuwsoverzicht

Bom Group over Pijl solutions


donderdag 13 oktober 2016

Bom Group is al meer dan 25 jaar klant van Pijl solutions. Arno Duijvestijn kwam er ten tijde van oprichting van Pijl solutions al over de vloer. Een jarenlange samenwerking dus.
Wij gingen bij Bom Group langs om te vragen wat hen drijft en hoe men denkt over de dienstverlening van Pijl solutions.

Bom Group is van origine een kassenbouwbedrijf. Veel mensen hebben een verkeerde kijk op onze branche, vertelt Rick van den Ende:

“Men denkt bij kassenbouwers al snel aan vieze handen en smerige overalls. Ik zie ons meer als een architectenbureau binnen de wereld van het kassenbouwen. Wij voeren berekeningen uit, ontwerpen kassen en scherminstallaties en voorzien klanten van klimaatbeheersing. Wij hebben zelf geen uitvoerend personeel in dienst, maar we werken met onderaannemers. Uiteraard stellen wij wel supervisors aan op de projecten die we uitvoeren.”

Met een eigen R&D afdeling die continu nieuwe innovaties ontwikkelt is Bom Group dan ook erg vooruitstrevend en innovatief. Ook is kassenbouw anno 2016 geen uitsluitend Nederlandse aangelegenheid meer. Vanaf 2000 opereert Bom Group ook in het buitenland. Vandaag te dag komt meer dan 80% van het werk uit het buitenland voor het bedrijf.

Meer dan 25 jaar klant bij Pijl solutions

Bom Group is al meer dan 25 jaar klant bij Pijl solutions. Systeembeheer, VOIP telefonie, internetverbindingen en servermanagement en -monitoring behoren tot de diensten die Pijl solutions aan Bom Group verleent. Daarnaast is Peter een dag per week binnen het ICT-systeem aan het onderhouden.

“Pluspunten van Pijl solutions zijn dat ze van alles op de hoogte zijn en weten wat er binnen ons bedrijf reilt en zeilt. Daarnaast is er een klik met het bedrijf. De samenwerking verloopt al jaren naar tevredenheid. Ze zijn altijd stand-by en er zijn zeer korte lijnen. Nieuwe informatie wordt gevraagd en ongevraagd gegeven, waardoor we op de hoogte zijn en blijven.

Ontzorgen en vooruitdenken is de match

Bom Group wil haar klanten volledig ontzorgen, iets wat Pijl solutions ook hoog in het vaandel heeft staan. Daarnaast vertelt Rick dat vooruitdenken binnen Bom Group erg van belang is:

“Ik denk dat wij voor Pijl solutions ook gedeeltelijk animators zijn van het pro-actief handelen. Periodiek houden wij een ‘Bom 2 the future meeting’, waarin we alle ICT bespreken. We hoeven niet voorop te lopen als het gaat om nieuwe ontwikkelingen binnen ICT voor ons kantoor, maar zeker ook niet achterop. Het ICT-park moet up-to-date blijven en hiervoor moeten we elk jaar evolueren. Hier sturen wij ook op aan binnen onze samenwerking met Pijl solutions.”

Tips van Bom Group aan Pijl solutions

Bij de vraag “Wilt u nog iets anders kwijt aan Pijl solutions of haar (toekomstige) klanten?” denkt Rick kort na en antwoordt het volgende: “Ga – als Pijl solutions – iets meer de markt op, als dit bij de bedrijfsplannen past. De wijze van communiceren past ons goed en dat is niet altijd het geval bij andere ICT-aanbieders. Ik verwacht dat meer bedrijven, zeker in onze regio, op een dergelijke werkwijze zitten te wachten.

Wij danken Rick en Bom Group voor dit eerlijke gesprek en de jarenlange samenwerking. Wij hopen dat er nog vele jaren mogen volgen!

Reacties

Nieuwsbrieven

Cybersecurity Nieuwsbrief #38 April 2021
Cyberrisico's anno 2021 - Dit doet u ertegen! (3 basistips)

Algemene Nieuwsbrief #37 Februari 2021

Windows updates, OneDrive for Business, het nieuwe Microsoft Edge

Algemene Nieuwsbrief #36 November 2020
4G Back-up, De PS-wachtwoordmanager & Zakelijke TV

Algemene Nieuwsbrief #35 September 2020
Een terugblik op Corona, apparatuur video-vergaderen en thuiswerkadvies

Algemene Nieuwsbrief #34 Juni 2020
De King Software Special 

Algemene Nieuwsbrief #33 April 2020
Microsoft 365 & Teams Extra Veilig Internet, Cybercrime en e-mailbeveiliging

Algemene Nieuwsbrief #32 Februari 2020
Beheerde back-upservice van Pijl solutions Voorkom virussen en verlies van bestanden

Algemene Nieuwsbrief #31 December 2019
Hoe veilig is uw website of webshop? Doe nu de scan!

Algemene Nieuwsbrief #30 Oktober 2019
Ontvang nu Tikkie-betalingen met King Krijg sneller betaald en verbeter uw cashflow

Algemene Nieuwsbrief #29 Augustus 2019
Pro Actief Beheer Preventief onderhoud en bewaking van uw IT

Algemene Nieuwsbrief #28 Juni 2019
Inzicht in telefonische communicatie Realtime inzicht met HIP Reporter

Algemene Nieuwsbrief #27 April 2019
Microsoft stopt ondersteuning Windows 7 Ook ondersteuning Windows server 2008 en Exchange 2010 stopt

 

Storingsnieuws

Bent u op zoek naar nieuws over storingen?
Bekijk u dan onze support pagina.

ICT beter inzetten voor uw bedrijf? Schrijf u in voor onze nieuwsbrief!