Problemen opgelost voor u het weet
Referentieoverzicht

Melior over ICT-verhuizing door Pijl solutions


woensdag 29 juni 2016

Op maandag 6 juni is Melior, een jarenlange klant van Pijl solutions, verhuisd. Op deze mooie nieuwe locatie werd het ook tijd voor een verbeterde ICT-structuur. Pijl solutions heeft de gehele verhuizing en verbetering van de ICT-voorzieningen verzorgd.
Verhuizing is gestart op vrijdag 3 juni zodat maandagochtend 6 juni alles weer operationeel was. Wij spraken met Hans Ridder van Melior over zijn bevindingen.


Verhuizen is altijd spannend. Een overgang die gepaard gaat met een leuke, maar zeker ook drukke tijd. Een tijd waarin je alles zo goed mogelijk geregeld wilt hebben, je kunt er immers even geen zorgen bij hebben. Hier weet Melior als makelaar alles vanaf. Wanneer je dan als makelaar zelf van locatie verhuist, wil je natuurlijk weer snel aan de slag kunnen en zo min mogelijk problemen tegenkomen.
Om deze reden vroeg Melior aan Pijl solutions om bij te staan in het verhuizen van alle ICT-gerelateerde zaken.

“Pijl solutions heeft alles 1-op-1 overgezet, zonder stilstand. Door een goede planning konden we direct na de verhuizing snel weer opstarten. Op het moment dat er toch iets misging, was Arjan hier om zaken op te vangen. Alles is zeker naar tevredenheid verlopen.”

Verbeterd verhuizen

Hardware verhuizen en installeren, inrichten van de nieuwe werkplekken en alles aansluiten. Deze taken rustten op de schouders van onze Arjan op 3 juni. Hij heeft alles soepel laten verlopen en uitgebreid getest op correct functioneren, maar hier blijft het niet bij.

Maandagochtend 6 juni was Arjan op locatie stand-by om eventuele vragen direct op te lossen.
Bij een nieuwe fysieke werkplek hoort uiteraard ook een verbeterde digitale werkplek. Zo heeft Pijl solutions snellere internetverbindingen geleverd en alle werkplekken voorzien van Hosted Telefonie, zodat er snel en gemakkelijk gewerkt én gecommuniceerd kan worden.

“… Toen we aan het verhuizen waren heeft Pijl solutions in het weekend hard doorgewerkt om alles voor elkaar te krijgen. Arjan was hier tot vrijdagavond laat om alles te verhuizen en maandagochtend was hij hier om problemen te tackelen. Het was erg fijn om iemand ter plaatse te hebben en niet ‘aan de goden overgeleverd te zijn’.”

Problemen voorkomen

Melior beschikte al over een Pro-Actief beheercontract bij Pijl solutions, zodat problemen worden aangekaart voordat ze verergeren en de makelaardij niet stil komt te staan. Ook een Managed back-up service is ingesteld, zodat alle gegevens veilig worden bewaard, mocht er toch iets misgaan.
De makelaardij is weer volledig up-to-date en kan zorgeloos werken en zo ook haar eigen klanten van een soepele verhuizing voorzien.

“Het is fijn dat bij we bij Pijl solutions alles onder één dak hebben. Vroeger hadden we PC en telefonie bij twee verschillende partijen, maar bij de verhuizing wilde we toch alles bij één dienstverlener hebben, zodat die het hele plaatje kan overzien. Wij werken zelf full-service en we vinden het prettig als dit ook bij onze leveranciers zo is”

Wij wensen Melior een prettig werken op de nieuwe locatie. Offline en online.

Pijl solutions
groei door ICT


Reageren?
ICT beter inzetten voor uw bedrijf? Schrijf u in voor onze nieuwsbrief!